niedziela, 23 marca 2014

STÓŁ WIELKANOCNY

Nie wiem czy w Waszych kręgach istnieje spór między zwolennikami Świąt Bożego Narodzenia i Wielkanocy, ale ja zauważyłam, że taki podział na prawdę istnieje. Sama należę do drugiej grupy. Wielkanoc kojarzy mi się z wiosną, piękną pogodą, radością, lekkością i świeżością, którą czuć. Przed nami ten właśnie okres dlatego dziś kilka inspiracji na dekoracje Wielkanocnego stołu. 
Święta to czas tradycyjny, jednak w coraz większej liczbie domów widać chęć zmian. Młode gospodynie przykładają dużą uwagę do tego jak wygląda mieszanie i coraz częściej decydują się na nieco bardziej nowoczesne rozwiązania. Osobiście lubię biel w połączeniu w soczystymi kolorami, w końcu Wielkanoc zapowiada wiosnę!Warto pokusić się o zebranie gałązek bazi i pomalowanie pisanek- mam wrażenie, że od tego zwyczaju się odchodzi, a jest na prawdę piękny i wartościowy.








2 komentarze:

  1. Uwielbiam zieleń połączoną z bielą!
    Sama zastanawiam się czy do kuchni nie zamówić takiego nadruku na szkle- http://www.druknaszkle.pl/ z zieloną trawą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja np. lubię róż, ale tylko w dodatkach jak: poduchy, ręczniki, czy jakieś podkładki. Ten kolor szybko się nudzi i warto nie zamawiać stałych elementów dekoracji jak np. takie fototapety- http://produkcjafototapet.pl czy dywany, które planujemy wymienić za kilka lat!

    OdpowiedzUsuń